هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته‌بندی محصولات

از کجا بفهمم فشارخون دارم یا نه؟

از کجا بفهمم فشارخون دارم؟

 

از کجا بفهمم فشارخون دارم یا نه؟

این سؤال یکی از پر تکرار ترین سؤالاتی است که افراد همیشه می پرسند که از کجا بفهمم فشارخون دارم یا نه؟

ابتدا لازم است به طور کوتاه با مفهوم فشارخون آشنا شوید.

فشار خون چیست؟

هنگامی که قلب خون را از طریق شریان ها پمپ می کند، خون به دیواره سرخرگ ها فشار می آورد. این به عنوان فشار خون شناخته می شود. فشار خون، فشار خونی است که به دیواره رگ های شما وارد می شود.

فشار خون شما به طور معمول در طول روز در مواجهه با موقعیت های مختلف افزایش و کاهش می یابد. دقت داشته باشید که هر چه سطح فشار خون شما بالاتر باشد، خطر ابتلا به سایر مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، حمله قلبی و سکته بیشتر است.

از کجا بفهمم مبتلا به فشارخون هستم؟

طبق گفته انجمن قلب آمریکا اگر فشارخون شما به صورت مداوم بالاتر از 130/80 باشد، شما مبتلا به بیماری فشارخون هستید. اگر هر کدام از این موارد به تنهایی نیز اتفاق بیفتد یعنی فشارخون بالایی بالاتر از 130 باشد و فشارخون پایینی شما بالاتر از 80  به صورت مداوم باشد نیز شما مبتلا به فشارخون هستید.

برخی از متخصصان نیز در صورتی که فشار خون بیماران به طور مداوم 140/90 میلی متر جیوه یا بالاتر باشد، فشار خون بالا را تشخیص می دهند.

برای این کار باید فشارخون به صورت مداوم اندازه گیری شود و به پزشک ارائه شود. از آنجایی که به صورت مداوم نمی توان به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه کرد پیشنهاد ما خرید فشارسنج دیجیتالی است. شما با خرید یک فشارسنج دیجیتال می توانید هر روز در منزل فشارخون خود را کنترل کنید و از آن آگاهی داشته باشید و ذخیره کنید. و موقع مراجعه به پزشک به پزشک خود ارائه دهید. فروشگاه کی مد یکی از معدود فروشگاه هایی است که برندهای مختلف دستگاه فشارخون را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

خرید فشارسنج دیجیتالی

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

keymed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *