هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته‌بندی محصولات

پرفروشترین فشارسنج دیجیتالی بازار ایران کدام است؟

پرفروشترین فشارسنج دیجیتالی

پرفروش ترین فشارسنج دیجیتالی بازار ایران کدام است؟

فشارسنج دیجیتال دستگاه بسیار کاربردی است که برای اندازه گیری فشار خون استفاده می شوند. با استفاده از این دستگاه ها دیگر نیازی به مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی ندارید، بلکه می توانند به راحتی با خرید فشارسنج دیجیتالی، فشار خون خود را در منزل اندازه گیری کنید.

اما سوالی را قبل از خرید فشارسنج  می توان مطرح کرد که پرفروشترین فشارسنج دیجیتالی بازار ایران کدام است؟
بنابراین قصد داریم در این مقاله در مورد پرفروش ترین فشارسنج های دیجیتال صحبت کنیم، اما قبل از آن باید چند نکته را در مورد انتخاب فشارسنج بدانید. به طور کلی زمانی که قصد خرید فشارسنج را دارید باید نکاتی مانند قیمت مناسب، امکانات، دقت در اندازه گیری و سهولت در استفاده را در نظر بگیرید تا بهترین فشارسنج را انتخاب کنید.

1. فشارسنج بازویی امرون OMRON M2

فشارسنج بازویی امرون OMRON M2

فشارسنج بازویی امرون M2 یکی از مدل های اقتصادی و دقیق دستگاه فشارخون است. قیمت اقتصادی و دقت بالای آن باعث شده که این دستگاه فشارخون یکی از پرفروشترین دستگاه های فشارخون بازار باشد. این فشارسنج دارای حافظه 30 عددی، سنسور تشخیص صحیح بستن کاف و تشخیص آریتمی یا نامنظمی ضربان قلب است. در ضمن این دستگاه فشارخون از سنسور intelli sense استفاده می کند که دقت دستگاه را بسیار بالا برده است. لازم به ذکر است که این دستگاه برای دور بازوی 32 سانت یعنی افراد معمولی و لاغر مناسب است و اگر چاق هستید و یا دور بازوی بزرگی دارید بهتر است از این دستگاه استفاده نکنید.

خرید فشارسنج بازویی امرون مدل M2

2. فشارسنج سخنگو بیورر مدل BM49

فشارسنج سخنگو بیورر مدل BM49

فشارسنج سخنگو بیورر مدل BM49 محصولی کاربردی برای اندازه گیری فشارخون و تحلیل داده های مربوط به قلب است. فشار سنج بازویی بیورر این قابلیت را دارد که آریتمی قلبی (بی نظمی ضربان قلب) را تشخیص دهد. فشار سنج سخنگو BM 49 دارای نمایشگر LCD بزرگ با وضوح و خوانایی بالا و نور آبی است. یکی از مهم ترین تفاوت های فشار سنج سخنگو مدل BM 49 با دیگر فشار سنج ها قابلیت سخنگو بودن آن به زبان های مختلف آلمانی، فرانسه و انگلیسی علاوه بر فارسی است. این دستگاه فشارخون نیز از آن دسته فشارسنج هایی است که قیمت بسیار مناسبی دارد.

خرید فشارسنج سخنگو بیورر مدل BM49

3. فشارسنج دیجیتالی امرون مدل OMRON M3

فشارسنج دیجیتالی امرون M3

فشارسنج دیجیتالی امرون مدل OMRON M3 فشارسنج‌ اتوماتیک و بازویی با کاف 22 تا 42 سانتی‌متر و دارای 60 حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای 2 کاربر بطور مجزا است. فشارسنج دیجیتالی امرون مدل OMRON M3 نیز مانند سایر فشارسنج‌های امرن به تکنولوژی Intellisense مجهز شده است، بنابراین علاوه بر دقت بالا، اندازه‌گیری فشار با آن سریع و آسان است. این دستگاه برخلاف فشارسنج امرون مدل ام 2 که مناسب افراد لاغر و معمولی بود، مناسب افراد چاق نیز است و همه افراد می توانند از این دستگاه استفاده کنند. دقت و سرعت بالای این دستگاه دلیل محبوبیت امرون ام 3 است و در لیست پرفروشترین فشارسنج های دیجیتالی بازار قرار می گیرد.

خرید فشارسنج دیجیتالی امرون مدل OMRON M3

 

4. فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip

فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip

بدون شک هیچ دستگاه فشارخونی را نمیتوانید پیدا کنید که کاف آن به این راحتی و با یک دست و تنهایی به صورت دقیق بسته شود. فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip یکی از بهترین و دقیق ترین دستگاه های فشارخون از برند بیورر آلمان است. این دستگاه از فناوری کاف ایزی کلیپ استفاده می کند. کسانی که در بستن کاف فشارسنج بازویی مشکل دارند و نمیتوانند به تنهایی کاف را دور بازوی خود ببندند حتماً این دستگاه را خریداری کنند چرا که با این دستگاه مشکلشان حل خواهد شد. فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip بر خلاف سایر دستگاه های فشارخون که در حین خالی کردن پمپ فشار را اندازه گیری می کند، در حین کار کردن پمپ دستگاه فشارخون شما را اندازه گیری می کند و باعث می شود دقت دستگاه بسیار بالاتر برود. چنانچه قصد خرید فشارسنج دیجیتالی دارید که هم استفاده از آن آسان باشد و هم دقت بالایی داشته باشد خرید این دستگاه از فروشگاه کی مد به شما پیشنهاد می شود.

خرید فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip

فشارسنج بازویی بیورر مدل Beurer BM51 easyClip

فشارسنج بیورر مدل Beurer BM51

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

keymed

‫2 نظر

  • ممنون از مقاله خوبتون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *