هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته‌بندی محصولات

بهترین برندهای اسکراب جراحی یا لباس اتاق عمل در سال 2023

بهترین برند های اسکراب جراحی

بهترین برندهای اسکراب جراحی یا لباس اتاق عمل در سال 2023 کدام برند ها هستند؟

اسکراب جراحی به عنوان لباس فرم در حرفه پزشکی استفاده می شود. از آنجایی که اسکراب جراحی برای رعایت بهداشت و کنترل عفونت در نظر گرفته شده است، باید به طور مرتب تمیز و شسته شوند. خرید اسکراب جراحی یکی از دغدغه های اکثر کادر درمان است. از آنجایی که اسکراب های جراحی یا لباس اتاق عمل به مدت زیادی در حین فعالیت پوشیده می شوند باید ویژگی هایی نیز داشته باشد. در چند سال اخیر به دلیل شیوع COVID-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به همین دلیل ما لیستی از بهترین اسکراب های جراحی را برای شما گردآوری کرده ایم.

انواع برندهای اسکراب جراحی

1- برند FIGS

برند figs

FIGS یک برند آمریکایی جراحی است که در سال 2013 توسط Heather Hasson و Trina Spear که هر دو به عنوان مدیر عامل فعالیت می کنند، تأسیس شد و هر ساله در بین بهترین مارک های اسکراب جراحی در جهان قرار گرفته اند. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت اسکراب و سایر روپوش های طبی و سایر محصولات از جمله: تاپ اسکراب، شلوار اسکراب، کت آزمایشگاهی را در رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می کند. آنها ماسک های صورت را به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به سهام خود اضافه کردند.

2- برند Cherokee

یک برند بین المللی پوشاک و کفش آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شرمن اوکس، کالیفرنیا قرار دارد. برند چروکی در سال 1973 توسط مهاجر یونانی جیمز آرگیروپولوس تاسیس شد. پوشاک پزشکی Cherokee به دلیل راحتی و کیفیت، برند مورد علاقه متخصصان و کادر درمان بیمارستان ها است. علاوه بر این، برند چروکی هر فصل طرح ها، پارچه ها و مدل های جدید کفش های ورزشی را نیز معرفی می کند.

3 – برند Çizgi

برند چیزگی

یکی دیگر از برندهای جراحی در زمینه تولید و فروش محصولات پزشکی از جمله کفش، کلاه و … تخصص دارد. شرکت نساجی پزشکی Çizgi در سال 2004 در ترکیه تاسیس شد. اسکراب چیزگی یکی از پر طرفدارترین اسکراب های موجود در ایران است. دلیل این استقبال در دسترس بودن، طرح های جذاب و کیفیت و از همه مهمتر قیمت مناسب این برند است.

4- برند Dickies

برند Dickies

شرکت تولیدی ویلیامسون-دیکی یک شرکت تولید پوشاک است که با نام رایج آن دیکی شناخته می شود. این شرکت در سال 1922 در فورت ورث، تگزاس توسط C. N. Williamson و E. E. “Conel” Dickie تاسیس شد. امروزه، Dickies یک برند جهانی است که در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد و لباس کار برای صنایع خودروسازی، هتلداری و پزشکی تولید می کند. آنها در تولید و فروش کار می کنند.

5- برند koi

برند koi

در مقایسه با غول های این صنعت، کوی اسکراب یک شرکت جدید است که در سال 2006 تأسیس شد، اما در مدت زمان کوتاهی، کوی به دلیل منحصر به فرد بودن و طراحی نوآورانه خود در بین شرکت های پیشرو در بازار جهانی جای گرفت. انجام داد.

6 – برند U-FLEX

برند U-FLEX

اسکراب یوفلکس نیز به مانند چیزگی یکی از محبوب ترین برندهای اسکراب و روپوش جراحی در ایران است. برند U-FLEX نیز یک برند ترک است و تولید ترکیه است. لباس های این برند به دلیل نرمی بافت پارچه، کشی بودن و سبک بودن طرفداران بسیاری دارد.

7 – برند MONOTIP

برند monotip

برند مونوتیپ نیز سال هاست که در ترکیه فعالیت دارد و به تولید انواع اسکراب های جراحی و روپوش های پزشکی می پردازد. روپوش های مونوتیپ در ایران طرفداران بسیاری دارد.

نتیجه گیری
فروشگاه کی مد به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه محصولات و گجت های پزشکی و همچنین اسکراب های جراحی فعالیت می کند.
به جرأت می توان گفت اولین فروشگاه اینترنتی است که این تنوع برند ها را در زمینه اسکراب و روپوش پزشکی دارد. به زودی برند های دیگر نیز به این مجموعه افزوده خواهند شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

keymed

‫2 نظر

  • زهرا نمازی گفت:

    عالی بود من ازتون برند مونوتیپ خریدم عالی بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *